sobota, 15 lutego 2014

Krzyżykowo

Witajcie

Oj tyle chciałam Wam opisać o moich próbach w świecie haftu krzyżykowego, ale nie wiem za co wpierw się zabrać ;)

Może na początek kilka archiwalnych prac:


Jest to zawieszka dla koleżanki. Zakochałam się w tym czerwonym serduszku 3D i po prostu chciałam zobaczyć jak ono będzie wyglądało wyhaftowane. A jak zarobiłam serduszko, to i machnęłam całą owieczkę. Kolorki dobierałam sama a wzorek jakiś rosyjski. :) W oryginale była jeszcze jedna owieczka już sobie podarowałam. Co zabawne - miała ona sporą różową plamę na białym tle (na wełnie) i jak Miłego poprosiłam o przetłumaczenie jaki to kolorek w legendzie, odparł.... biały. Ciekawe jaka miała byś cała owieczka, skoro różowy to biały a biały... nieodszyfrowany ;)

Zdjęcia nieładne, bo robione w pośpiechu, a ładniejszych nie bedzie, bo zawieszka już oddana.

Kochani - jak się obraca w blogu fotki?? Na kompie mam owieczkę normalnie, a tu leży bokiem. :(

A druga sprawa - ponoś blog ma ograniczone miejsce na wrzucanie plików... z czego korzystacie by mieć ich więcej? Nie chciałabym kasować w przyszłości archiwum po to, by wrzucić nowe fotki.

Z góry dziękuję za pomoc i obiecuję częściej pisać - mam nieco zdjęć w archiwum do pokazania (chociaż większość z nich są kiepskiej jakości, bo były robione dla mnie a nie z myślą o uwiecznianiu ich na blogu.

Pozdrawiam cieplutki i miłego dnia życzę.
Nimidaris

1 komentarz:

  1. Sympatyczny hafcik :)))
    Z tego co wiem, to zdjęcie musi być przygotowane przed wrzuceniem na blog, bo na blogu to już raczej nie da się nim manewrować. Rób zdjęcia w dobrej jakości ale przed publikowaniem na blogu zmniejszaj rozmiar do 100, najwyżej 200kB, to jest wielkość wystarczająca, czasem wystarczy nawet mniej. Na blogu można zdjęcie powiększyć ale to nie zmieni jego rozmiaru w kB. Dzięki temu limitu wystarczy Ci na długie lata :). Można korzystać też z zewnętrznych albumów jak np. Picasa czy Pinterest, wtedy nie obciąża się limitu bloga.

    OdpowiedzUsuń