poniedziałek, 16 czerwca 2014

Finitio

Kochani!
Biała Plama skończona,
Weseliska zaliczone,

chwila oddechu (nie lenię się bo zaczęłam nowy obrazek ;)
I szczęścia - Pracę dostałam!! :D
Dlatego tak długo mnie nie było... :/ - musiałam na nowo wszystko sobie poukładać ;)


Yuupii i nawet nauczyłam się obracać fotki :D:D
Biała Plama co prawda blado na fotce wyszła, ale w realu prezentuje się lepiej



Szczególnie jestem dumna z efektu cieniowania napisu - imion Młodych

Na dwa kolejne śluby poczyniłam poniższą karteczkę. Otrzymaliśmy tylko zawiadomienia, czemu się nie dziwię, ponieważ gdybym ja miała pozapraszać wszystkich, którzy są mi drodzy, nie wiem czy gotówka Bill`a Gates`a by wystarczyła ;)
Ponieważ karteczki są identyczne, poniżej wklejam zdjęcie tylko jednej z nich.

Postaram pojawiać się częściej
Do usłyszenia!

Nimidaris

2 komentarze:

  1. Piękna pamiątka, karteczki również. Dziękuję za odwiedziny u mnie i gratuluję posady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pamiątka i kartki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń